خانوما زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

۱۳ پاسخ

هیچکدام بر دیگری برتری نداره

بستگی به شرایط جسمی مادر
روحیه و سازگاری مادر
و توان مالیتون
داره

سوال جالبی نیست... بستگی به بدن خودتون داره... اینجا هر کس با توجه به تجربه‌ و شرایط بدنی خودش جواب سوالتون رو میده.. در کل زایمان همش ضرر عه واسه ی مادر ... حالا طبیعی یه جور سزارین یه جور دیگه... شما باید ببینی با توجه به بدنتون و شرایط نینی کدوم رو باید برید...

مثلا من زایمان اولم طبیعی بود.. راضی هم بودم... ولی خیلی ها هی اومدن گفتن واااااااای چرااااااااااا طبیعییی رفتی دیوونه ای مگههههه؟ چرا سزارین نکردیییییییی... چرا ادم باید اون همه درد و تا پای مرگ رفتن و به جون بخرهههههه..در صورتی که اصلا درست نیست.. من شرایط طبیعی رو داشتم و تصمیم گرفتم به جای اینکه شکمم 7 لایه پاره شه وقتی میتونم درد بکشم و طبیعی بیارم... سز هم در واقع همینه ولی اون درد رو بعد از زایمان باید تحمل کنی

هر دو به یه اندازه سختن
درد بعد زایمان سزارین راه رفتن اولین بار بعد عمل درد بخیه طبیعی هم همینه درد حین زایمان بعد اونم بخیه میخوری هر دو ریسک دارن یه خانوم نوشته بودن حین زایمان از یه دست بچه گرفتن کشیدن عصباش آسیب دیده سزارین هم خب ۷لایه پاره میشه دیگ بازم ریسکه
بنظرم خودتو تسلیم کن اماده زایمان شو هیچ کدوم به اونیکی برتری نداره

قطعا سز🫡🫡🫡🫡

یکی طبیعی یکی سزارین مثل هم بود برام
طبیعی اول درد میکشی بعد راحتی
ولی سزارین اول درد نداری ولی بعدش خیلی درد داره

بستگی به بدن داره
من سزارین کردم خیلی اذیت شدم هنوزم اذیتم بعدع ۴۴ روز،ولی خیلیا هستن میگن سزارین عالیه و درد نداشتن،به خودت و آستانه دردت بستگی داره

هر كس با سنجيدن همه جوانب تصميم مي گيره
مثلا من خودم حاضر نيستم درد طبيعي و بخيه و عوارضش رو به جون بخرم،تازه ممكنه آخرشم ببرنت سزارين
تر و تميز ميرم سزارين و تمام

صدرصد سزارین اونم بی حسی از کمر

هیچ کدام

هزاران هزار بار دیگه هم بخام بچه دار بشم سزارین ب هیچ عنوان طبیعی اصلا. وای وای فاجعس

بنظرمن طعبیی

قطعا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی