پسرمن شیرخشک میخوره تادوسالکی هم میخوام بهش بدم.
آره دختر من ترک کرد ولی صبح و شب پاستوریزه میدم
نه زوده الان میخوام شیرشبش ترک بدم
نه هنوز
نه..تازه هنوز شیر شبم میخوره
نه پسر من شیر مادر میخوره دیگه از برج یک بر میدارم
بله دکترش گفت شیرخشک هیچ خواصی نداره اگه شیر مادر بود تا دوسالگی میدادی اما چون شیر خشک هست قطع کن،الان تقریبا دوهفته اس دیگه نمیدم
سینه رو ترک دادم شیر پاستوریزه میدم
نه عزیزم
نه زوده هنوز
نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.