دوستان ی سوال موهای خط سزارین رو چجوری میزنید ؟

۴ پاسخ

من نداره اونجا🤣🤣🤣تازه کلی موهای بیکینی هم ریخته بعد زایمان کم پشت شده🫡😅

من اون خطو هنو نزدم😂😂

از کی میشه زد؟ چون شنیدم زود روش ژیلت بکشیم گوشت اضافی درمیاد

با آینه و ژیلت😂

سوال های مرتبط

مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۹ ماهگی