مامانا بچه داری خوشمیگذره!؟!🥹🥹🥹🥹

۱۱ پاسخ

سرویس شدیم یا باید نگران جیش و پیپیش باشم یا زردی

ای خدا کاش منم ب این مرحله برسم🥲 همش منتظرم دردام بیاد ولی هیچی

بله🥰

بعله

عالیه

از بارداری به نظرم بهتره
منکه دوست دارم صبح تاشب شب تا صبح بچه داری کنم فقط از این وضعیت در بیام

اره اگ مهمون ولمون کنن استراحت کنیم

اره خیلی🥺

خیییلی زیااااد🥹 لذت بخشه و حتی خستگیاشم قشنگه 🥰🥹

هم سخته هم شیرین🥹🥲
من دلم نمیخواد بزرگتر شه دوس دارم همین اندازه کوچیک بمونه هر روز دلم ضعف بره واسش🥹😍

بله🥹

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان قند کوچولوم🥥🩵 مامان قند کوچولوم🥥🩵 ۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد