وقتی پاره شد کیسه آب رفتی بیمارستان چندسانتی بودی
قدمش خیر باشه براتون😍🩷
قدم نو رسیده مبارک
کدوم بیمارستان زایمان کردی راضی بودی ؟
دردش خیلی زیاده؟🥺
بسلامتی عزیزم
ای جانم مبارک باشه عزیزم باهمیم
خداروشکر انشالله بسلامتی❤️✨️
مبارکه عزیزم حس خوبیه بااینکه خیلی اذیت میشی ولی می ارزه
ای جونم ب سلامتی
طبیعی یا سزارین؟
اگ طبیعی بودی تجربتو بگو
راز موفقیتت رو بماهم بگو🙌🏻
چکارکردی زایمان کردی بلاخره
سلام عزیزم به سلامتی
چند هفته بودی
زایمان طبیعی؟
بخیه درد داشت؟
بچه دستگاه نرفت؟
بسلامتی عزیزم چند هفتع زایمان کردی طبعیی یا سزارین
مباركه عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.