۳ پاسخ

عزیزم من عفونت داشتم رفتم دکتر بهم یه ژل بهداشتی و یه پماد و قرص سفکسیم روزی یکی داد

من داشتم چند شب یه پمادی داد زدم الان اوکی شدم نترس درمان میشه ولی نمیره

من اوزون تراپی کردم😘توی یک جلسه هم عفونتم خوب شد هم التهاب دهانه رحمم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری