۱۰ پاسخ

عزیزممم.. بچه‌های ۱۴۰۰ ای ین دیگه،زیاد اعصاب مصاب ندارن
جنگ اول به از صلح آخره که میگن همینه، زیاد اذیتش نکن 😂😂

باورکن دربدترین شرایط ممکنم پیامتوخوندم چقدخندیدم وامیدوارترشدم

ای خدااا😍🤣🤣🤣

تکوناش حس میکنی؟؟؟

ای جانم واس من هنو تکونی احساس نکردم

از هفته چند تکونا رو حس میکنین بچه ها؟ ؟؟

منم دیشب شوهرم یکم ناراحت بود بخاطر فوت یکی از اشناهاشون بعد دخترم همینجور لگد میزد محکم هم‌دستشو گذاشت رو شکمم شوهرم یهو اروم‌شد لگد نزد دیگ حال شوهرم‌بهتر شد اونم لگد نزد دیگ‌قشنگ فهمید ک‌نگران و‌چقد حالش بده با لگدا مخاست بفهمونه ک‌نکن اینجوری

اوخیییی عزیزممم سردش شد🥰

وای منم الان تاپیک زدم بخون یه حرکت عجیبی داددد

ای جان😍

سوال های مرتبط