ناف بچه هاتون چرب کردین یا چیزی زدین؟؟

۵ پاسخ

من چند روزی وازلین زدم بعد ۴ یا۵ روز افتاد

هیچی نزن

نه نباید چیزی بزنی خودش خشک میشه میوفته

نه هیچی نزن

نباید چیزی زد گل

سوال های مرتبط

مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی