۶ پاسخ

فکر نمیکنم زیاد باشه. مث ویزیتای معمولی احتمالا. کلا این کلینیک مخصوص نوزاداس اگه اشتباه نکنم. دکترای خوبی هم داره

و اینک از کجا بفهمی کافی هست یا ن خب ببین اجابت مزاجش اوکی هست یا نه …

برو تست شیر بده ت نوزادان ابریشم اگه کم باشه دکتر دارن اونجا تشخیص میده شیرخشک بدی یا ن

من وایمیسم تا مست شیر شه خوابالود ک شد میک زدنش ضعیف میشه اونوقت آروم سینمو میکشم بیرون

دقیقا سوال منم هس

ببین به نظرم یه تست شیر برو کلینیک ابریشم. خواهر من همون ماه اول رفت یه دستگاه تست داشتن شیرشو تست کردن دیدن هم کمه هم اصن بچه رو سیر نمیکنه. دیگه دکتر بهش گفت شیرخشک بده، بچه یک هفته گشنه بوده سیر نمیشده اصن

سوال های مرتبط