پسرمن۳۵هفته و۴روز دنیا اومد دستگاه نرفت
تو همین گهواره زده ۳۷ دیگه ترم حساب میشه و ایمنه ولی بازم همش بستگی به شرایط مادر،جنین ،نوع زایمان و ...داره
دخترخالم ۱۰روز پیش زایمان کرد ۳۶هفته و ۱روز بود بچش دستگاه نرف پسره بچش وزنشم ۲وخورده ای
من پسرم ۳۶هفته به دنیا اومد دستگاه هم خداروشکر نرفت
کلا بچه از ۳۶ دستگاه نمیره بازم بستگی به رشد و وزن بچه داره
من مثلا ۳۸ کامل بودم که بعد گفتن ۳۷ و۳ روز کامل بود
۳۷ تمام
دکترم گفت که 36
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.