خانوما، از چند هفته بچه دستگاه نمیره؟ ۳۶ هفته کامله؟

۸ پاسخ

من هفته ۳۴ هم دیدم بچه دستگاه نرفته باوجود امپول ریه و وزن خوب

😔😔😔 چقد ما داغونیم

من دختر خالم ۳۳هفته۳روز دستگاه نرفت بچش البته امپول ریه زده بود یکی دو رود قبلش چون درد داشت

سی و پنج هفته همینجا دیدم دوقلو بوده نرفته
هر بچه فرق می‌کنه
وزنشون 2200.2بوده
اگرم دستگاه بره دو سه روز بیشتر نمیره

پسرم ۳۷/۲روز بود رفت کمبود اکسیژن داشت چهار روز بستری شد

۳۷هفته

37 هفته کامله

وزنش بالای ۲۵۰۰ باشه**
امپول ریه هم زده باشه**

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهفتم بارداری