من هفته ۳۴ هم دیدم بچه دستگاه نرفته باوجود امپول ریه و وزن خوب
😔😔😔 چقد ما داغونیم
من دختر خالم ۳۳هفته۳روز دستگاه نرفت بچش البته امپول ریه زده بود یکی دو رود قبلش چون درد داشت
سی و پنج هفته همینجا دیدم دوقلو بوده نرفته
هر بچه فرق میکنه
وزنشون 2200.2بوده
اگرم دستگاه بره دو سه روز بیشتر نمیره
پسرم ۳۷/۲روز بود رفت کمبود اکسیژن داشت چهار روز بستری شد
۳۷هفته
37 هفته کامله
وزنش بالای ۲۵۰۰ باشه**
امپول ریه هم زده باشه**
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.