سزارینی هستم بچه از چند هفته ب بعد کامله و دستگاه نمیره

۲ پاسخ

دکتر من که ۳۷ هفته و ۶ روز گفت دو یا سه روز میره دستگاه
گذاشت ۳۸ هفته و ۶ روز

از ۳۷ دیگه کامله
ولی بازم به شرایط بچه مونده
بعضی بچه ها ۴۰ هفته هم بودن و مشکل داشتن رفتن دستگاه

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی