دقیقا کی رفتین برای تعیین جنسیت؟

۱۲ پاسخ

من که موندم آنومالی

۱۴ هفته و ۵ روز

۱۷هفته و ۵روز

۱۶ هفته بودم وقت دکترم بود خود دکترم سونو میکنن و برام نوشتن توی برگه جنسیت رو

۱۸ هفته

۱۵ هفته

انومالی قبلش هرچی رفتم گفتن دختره حتی انتی ولی انومالی پسر شد

13هفته ان تی بهم گف
انومالی18 و س روز

یبار ۱۵ هفته یبارم ۱۸

۱۸ هفته

صبر کن ۱۸هفته برو انومالی اونموقع میگه

هجده هفته و،ی روز سونوی آنومالی

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی