خانوما انحراف چشم طبیعیه تواین سن؟

تصویر
۱۴ پاسخ

دخترتون چشمش بهترشده؟ پسرمن ۱۷ماهشه همچنان اینطوریه چشمش

من بهداشت بهم گفت رفتم دکتر گفت تا ۶ ماهگی عادیه بعدش باید درمان بشه🙂

عزیزم دختر من سه روزه اینجوری شده چشماش
یکیش مردمکش میاد گوشه تر
شما دخترتون و بردین دکتر؟
بهتر شد؟

عزیزم پسر من ۹ ماهشه و چشماش همینجوریه..بنظرت آیا طبیعیه؟خوب میشه؟

عزیزم دخترمن اللنع۵ماهشه اینطوریع بچه شما خوب شد چشش

پسر منم الان توجه کردم اینجوره نگرانم شدم 🥺🥺🥺

ایخدا نی نی منم همینجوره نگرانش شدم

دختر منم همینجوریه...

پسر خواهرشوهرم چشماش هماهنگ حرکت نمیکردن هنوز کوچولو بود دکتر گفته بود آد بدنش کمه وقتی خورد خوب شد

وای کجاش انحراف چشم داره😍

جوراباشو😍😍😘😘

وای که من چقد حرص میخوردم تو عکس ها یجوری میشه چشم دخترم

اره عزیزم
ولی کلا این فندق انحراف چشم نداره

فک کنم تا دو سالگی طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی