سلام.ببخشید شربت استامینوفن برای سرفه خوبه یا نه؟

۲ پاسخ

پلارژین بگیر اگر ضرر نداره برای بارداری

نه استامینوفن مسکن هست اصلا ربطی به سرفه نداره،آب گرم با عسل بخور،دمنوش به و سیب بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیار  مامان مامان ایلیار مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته هشتم بارداری