۱۱ پاسخ

منم تو هفته شما اینجوری بودم خواب بود بعد از چند ساعت تکون خورد

عزیزم نگران نباش واسه من از دیروز تکون نمیخورد امروز شروع کرده به زدن

احتمال خوابه گلم استرس نگیر منم دیروز اینجوری بود دیشب کلی منتظر بودم حس نکردم تا امروز صبح

اب بخورید چیزای شیرین بخورید چند ضربه آرام با انگشتتون به شکمتون بزنید تا نی نیتون بیدار بشه

ی چیز شیرین بخور ب پهلو چپ بخواب دوساعت صبر کن اگه تکون نخورد برو بیمارستان فورا

رو کمر بخواب یکم‌جاش تنگ میشه خودش تکون‌میخوره .

عسل اصلا نخور و اینکه طبیعی هست تو هفته شما

میگن یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ یک ساعت بخواب انجام دادی؟

عسل بخور یکم

کلا ی کوچولو هم حس نکردی؟

یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد