خانما بروکلی از چند ماهگی مجازه؟

۵ پاسخ

عزیزم اصلش از ۸ماهگی هست زودتر نده چون نفخ زیادی داره

۷ماه فکرکنم

سلام عزیزم
شما پیش دکتر چنانی رفتی؟ زیر نظرشی؟
برا سزارین اختیاری و هزینه صحبت کردی باهاش؟

سلام یک هفته دیگر پسرم هشت ماه پر می‌کنه بروکلی دادم نگو نپرس یوبوست گرفت سه روز روزگارم فقط گریه دل پیچه رادمهر
زودتر ندید مخصوصا همزمان با خوراکی سنگین
قبل یا بعدش پوره میوه بدید که راحت تر دفع بشه

مجازه بده

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان محمدآریا مامان محمدآریا ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱۵ ماهگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه ۱۵ ماهگی
مامان جوجه خانوم مامان جوجه خانوم ۱۴ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۹ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی