مامانایی ک استراحت مطلق هستین چیکار میکنین زود بگذره؟

۶ پاسخ

هیچی همش گوشی
گوگل گهواره

تو گوشی همش

هیچی
تو هر چند روز چکاپ میری؟
سرکلاژی؟

من دوماهه که استراحت مطلقم هیچی خواب ،گوشی ،تی وی ،مامانم اینا میان بهم سر میزنن ،گهواره میام ،قران گوش میدم ،با دوستام تلفنی حرف میزنم خودمو با اینا سرگرم میکنم روزا رو نمیشمارم ، بشماری دیر میگذره به نظرت

هیچی به در و دیوار نگاه میکنیم😓
کلافه و خسته😕

هیچی گوشی، تلوزیون، 5روزه خوابیدم انقد سختهد

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نلا🩷 مامان نلا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی