خانما ترشح پنیری دارم عفونته یا ترشح بارداریه؟

۷ پاسخ

سلام ببخشید شما ترشح پنیری داشتید باردار بودید ؟؟ علائم بارداریه؟؟

من تو سه ماهه اول بارداریم اینطوری شدم هیچ علامتی نداشتم فقط یکم ترشح پنیری بدون خارش فک کردم طبیعیه مربوط به بارداریه ،ده روز بعدش دیدم خیلی خیلی زیاد شد دیگه مطمین بودم طبیعی نیست کلوتریمازول واژینال ۵-۷ روز استفاده کردم یه یه ماهیی خوب خوب بودم هیچ ترشحی نداشتم الان دوباره شروع شده مثل همون موقع روز به روز داشت بیشتر میشد دوباره شروع کردم کلوتریمازول واژینال

ترشح بارداریه و بشرط سفید بودن طبیعیه اگر رنگش زرد یا سبز باشه نشونه عفونته باید فورا ب پزشک اطلاع بدین

زرد نباشه،سوزش،خارش نداشته باشه طبیعیه

عفونت قارچی

پنیری فکرکنم عفونته

بارداریه عزیزم اگه خارش نداری

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری