۶ پاسخ

مامان پناه شما دادی خوب بود ؟

من ۷ ماه هرصبخ نصف ساشه دادم واقعا جواب کرفتمم

من ۷ماه

دکتر من داده بود گفت دوره ۱ماهه
ولی چون باید با شیر قاطی میشد و من شیر خشک بهش نمیدادم بخاطر همین ندادم هنوز

تا وقتی خوب بشه

واسه چی این رو میدی

سوال های مرتبط