۴ پاسخ

با آب جوش سرد شده حل کن
نیم ساعت قبل و بعدش هم شیر نخورده باشه سه چهار روز هم که پست سر هم دادی تازه شروع به تاثیر گذاری میکنه

نه اصلا با شیر قاطی نکن با آب روی خودش نوشته

تو نلبعکی با آب قاطی کردم حل شد داخل شیشه میکنم همشو میخوره نیم ساعت بعد شیر میدم

من اون موقع برای رفلاکس میدادم ولی تاثیری ندیدم
شب ها قبل خواب یک بستش داخل شیر خشکش مخلوط کن بده بخوره حجم شیرم زیاد کن یکم ک غلیظ نشه

سوال های مرتبط