۵ پاسخ

پسر من با سرنگ راحت تر میخوره تا قطره چکون سرنگ انسولین هست که خیلی باریکه بزار گوشه لپش اروم اروم فشار بده

با سرشیشه تست کن. فقط سرشیشه
بریز تو سرشیشه بزار دهنش مک میزنه

اوووخی 😍😍😍
بریز تو شیشه بده بهش

عکس اتلیه ایی درست میکنم هر تم و مدلی که بخواین😁
ماهگرد
خانوادگی
تولد
و.....
آیدی روبیکا (Argash2026@)

عزیزم پستونکشو گرفته😍
دختر منم همشو تف میکرد یه قطره یه قطره میریختم اونو میخورد بعد قطره بعدی میدادم

سوال های مرتبط