۳ پاسخ

من رفتم‌هیچی درد نداشت

اگه ماما کار بلد باشه نداره. من ۳۵ هفته و چهار روز رفتم دهانه رحمم رو هم چک کرد گفت یکم باز شده ولی فشار ندادم که تحریک بشه. اصلا هیچی نفهمیدم با اینکه من موقع های عفونت هم از ترس معاینه نمیرفتم دکتر

نه معاینه لگن درد نداره.ولی معاینه دهانه رحم و باز کردن دهانه رحم یا همون تحریکی یکم درد داره درواقع فشار میاد به آدم.

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۲ ماهگی