سلام کسی هست بچش سینش نگرفته شیر خشک میخوره؟

۶ پاسخ

من اصلن ن تب شیر گرفتم ن شیر اومد ی روز می چکید ک چون مک نزد اونم نیومد دیگ 🥲

منم.‌

بله من

بچه من بعد بیست روز سینه گرفت🥲

الان ۵ روزه ولی سینه نگرفت

بله من🥲

سوال های مرتبط

مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی💋 مامان جوجه رنگی💋 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی