سلام واکسن یک سالگی را هر روز میزنن تو بهداشت؟

۸ پاسخ

بر ما اره هر روزی که ببرم میزنه

بابد زنگ بزنی بپرسی بهت بگن چه روزی بیار فک نکنم هرروز باشه
بهداشت محل ما فقط دوشنبه ها واکسن میزنن ب منم گفتن دوشنبه بیار

برا ما فقط دوشنبه ها گفتن بیار

برای ما گفت روزای فرد

باید زنگ بزنی بهداشت محل ما یکشنبه و سه شنبه میزنه

بهداشت محله ی ما گف فقط یکشنبه هاذواکسن یکسالگیو میزنیم

زنگ بزن بپرس ازشون
بهداشت محله ی ما فقط یکشنبه ها و سه شنبه ها واکسن میزنن البته اونم باید زنگ بزنیم بپرسیم واکسن دارن یا نه

برای ما هفته ای دوبار می زنن باید زنگ بزنی بپرسی

سوال های مرتبط