میتونم این هفته برم برا سنوانومالی

۷ پاسخ

نه زوده خیلی

زوده ۱۸ هفته باید بری

زوده عزیزم بمون 18 هفته برو

زود گلم مگه دکتر برات سنو هاتو نمینویسه طبق اون برو زود بری باید باز تکرارش کنی

نه عزیزم شما ۱۶ هفته ای دقیق دو هفته دیگ برو

من فردا میرم ۱۷ هفته ۴ روزم

میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀 مامان دلماه🫀 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری