۱۱ پاسخ

تاابد حق

دقیقا منم هم خیلی سختی کشیدم هم هزینه های سنگین💔🥲باز خداروشکر بعد از ۱۱ ماه تلاش الان نتیجه اش جلوم می دوع

ماهایی هم ک طبیعی میشیم و سقط میشن هم خیلی اذیتیم🥲 خدا ب هممون یه نگاهی بکنه

دکترت کیه عزیزم؟ 😔🥺

عزیزم شاید خدا واست یه دوقلوی خوشگل و‌سالم کنار گذاشته ناراحت نباش توکل کن به خدا و همه چیو بسپار بخدا و‌زمان بندیش

واقعا درد داره
من همش هر بار گریه میکنم
خواهر دوقلوم بدون اینکه بچه بخواد یهو باردار شد
بعد من ۴ ساله دنبالشم هیچی به هیچی
براش خیلی خوشحالم
برای خودم غمگین

پس ماهایی ک بچمون سقط شد و درد سقط کشیدیم چی بگیم؟ 😓

اره واقعاا🫠

دقیقا 🥲🥹

دقیقا
من ۴ ساله
تو حسرتم

اره واقعا😔

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری