تاابد حق
دقیقا منم هم خیلی سختی کشیدم هم هزینه های سنگین💔🥲باز خداروشکر بعد از ۱۱ ماه تلاش الان نتیجه اش جلوم می دوع
ماهایی هم ک طبیعی میشیم و سقط میشن هم خیلی اذیتیم🥲 خدا ب هممون یه نگاهی بکنه
دکترت کیه عزیزم؟ 😔🥺
عزیزم شاید خدا واست یه دوقلوی خوشگل وسالم کنار گذاشته ناراحت نباش توکل کن به خدا و همه چیو بسپار بخدا وزمان بندیش
واقعا درد داره
من همش هر بار گریه میکنم
خواهر دوقلوم بدون اینکه بچه بخواد یهو باردار شد
بعد من ۴ ساله دنبالشم هیچی به هیچی
براش خیلی خوشحالم
برای خودم غمگین
پس ماهایی ک بچمون سقط شد و درد سقط کشیدیم چی بگیم؟ 😓
اره واقعاا🫠
دقیقا 🥲🥹
دقیقا
من ۴ ساله
تو حسرتم
اره واقعا😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.