۸ پاسخ

من هفته ی ۲۸رفتم ۱۳۲۰گرم بود دکتر ترسوندما گفت زیاده وزنش بخاطر دیابتت

منکه تا حالا سونو وزن نرفتم نمیدونم رشدش چجوری چرا دکترم ننوشت برام 😑گفته ۳۲هفته تمام برو

میگن ک هفته ای ۲۰۰میره روش حالا فک کنم نسبیه

واسه من۲۸هفته دقیق ۱۲۰۰بود بین صدک ۵۰تا ۹۰زده

خوبه دیگه یک هفته 300 گرم اضافه شده نرمالش هم هفته ای بین 200 تا 300 گرمه

من ۲۶ هفته و ۵ روز ۱۰۳۰ بود وزنش

برای من هفته ای ۲۰۰گرم اضاف کرده بود

فکر‌کنم خوبی و روی صدک بالاتر از نرمال باشی
من هفتگی اش نمی دونم
۲۷ هفته ۱۰۵۰ بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مبین🩵 مامان مبین🩵 ۳ ماهگی
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری