نه واقعا درد نداره خیالت راحت
من سرکلاژ کردم بارداری قبلم اصلا درد نداشت فقط کمر درد کمتر از پریود کمی داشتم اینجا میشنوم بعضیا میگن درد داره نمیدونم حالا به بدن یا دست دکتر
من طول سرویکسم سونو شکمی دادم 32 بود واژینال دادم 33 بود بنظرتون سرکلاژ میشم
اصلا عمل راحتیه استرس نداشته باش بستری هم نمیکنن من صبح رفتم بیمارستان ساعت ۲ برگشتم خونه
سلام عزیزم. من هفته ۱۹ سرکلاژ شدم. اتفاقا خوبه. چون استرست کم میشه و جا بچه امن تر میشه. با بیهوشی کامله. کل عمل یک ربع طول میکشه. بعد نیم ساعتم به هوش میای. یکم شاید زیر دلت درد بگیره.به من تا ۱۲ روز شیاف درد دادن. من رو تازه دو بار دوخت. تا سه روز ممکن لک داشته باشی طبیعیه. مرتقبت بعدش خیلییی مهمه. دو هفته اول خیلی کم حرکت کن که بخیه ها ببندن. مراقبت بعدش هم دکتر طبق شرایطت بهت میگه. من هفته ای یه بار دوش پنج دقیقه ای. در حد غذا کشیدن برا خودم بودم و سرویس فقط فرنگی برو. پله اصلا نرو .وسیله سنگین اصلا جا به جا نکن. موقع خوابیدن حتما از بالشت استفاده کن. دیگه اینکه آمپول یا شیاف باید استفاده کنی یا قرص آسپرین رو دکتر خودت بهت میگه.برا آزمایشا و ... تونستی بگو پرستار بیاد. تو ماشبنم فقط دراز بکش اصلا نشین.
نه اصلا درد نداره من که اصلا درد نداشتم
گلم منم میخوام سرکلاژ بشم ولب هبج لسترسی ندارم وقت جایی نینی امن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.