۵ پاسخ

فکر میکنم ۱۰ ساعت

من با ده ساعت ناشتایی رفتم

۱۰ ساعت

8ساعت از همه بهتره عزیزم چون صبح گرسنت میشه شاید درست نشون نده
من 12ساعت ناشتایی رفتم هم موقعه خون دادن حالم بد شد
هم جواب آزمایش خیلی بالا نشون داد
البته من قند بارداری دارم

۸ تا ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان عسلم🩵 مامان عسلم🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی