مامانا آزمایش قندبارداری بایدناشتاباشیم؟

۸ پاسخ

بله حتما

بلللههه

اره 10 ساعت ناشتا ولی عزیزانی که گفتن ادرارنکن ادرار ربطی به ازمایش قند نداره اون ازمایش دفع پروتین و عفونته میتونی دستشویی بری

بله ادرارتم اول صبح باشه خیلی بهتره

اره دستشویی هم نرو اگ میتونی

بله.

بله عزیزم

اره جیگرم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰 مامان معجزه خدا😍🤰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد