۶ پاسخ

برای منم اول ناشتا خون دادم بعدش ادرار بعدش محلول گلوکز بعدش 1 ساعت بعد خون دادم و بعدش دوباره بعد 1 ساعت خون دادم و تمام

واسه من دو مرحله ای بود ناشتا خون دادم،رفتم ادرار،بعدپودر و خوردم یک ساعت نشستم دوباره خون دادم بعدشم تمام

محلولشم باید با اب تگری بخوری

ازمایش قند ناشتا یه خون ازت میگیرن محلول رو ک خوردی بعد یه ساعت ازت میگیرن ادرارم ک میگیرن ازت

خیلی راحت و آسون . من اول ناشتا خون گرفتن با ادرار. بعد ی محلول داد خوردم بد نبود قابل تحمله‌ . بعد یک ساعت خون گرفتن ازم. بعد دوساعت از محلول دوباره خون گرفتن ازم

واس من ک چهارتا خون بود ی محلول بود و ادرار

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰 مامان معجزه خدا😍🤰 هفته سی‌ونهم بارداری