مامانا ازمایش گلوکز ۳ مرحله‌ای چطوریه؟ کسی میدونه برام توضیح بده؟🥲

۸ پاسخ

چند هفته باید بدیم

وای خیلی بد بود ۸ ساعت باید ناشتا باشی بعدش ناشتا ازت خون میگیرن بعدش بهت یه پودر قند میدن باید شربتش کنی بخوری خیلی شیرینه
بعدش میگه برو یک ساعت دیگه بیا

هم کدوم هم یکساعت ۱ ساعت و نیم بینش فاصلس تا آخرم باید ناشتا باشی
شربت و خوردی بعدش حالت تهوع میگیری نباید بالا بیاری

یه بار خون ناشتا میگیرن ازت یه پودر بهت میدن اونو با اب سرد قاطی میکنی طی ۵ دقیقه میخوری
۱ ساعت بعدش و ۲ ساعت بعدش ازت خون میگیرن و تاماام

اول آزمایش خون میدی بعد آزمایش ادرار بعد ی شربت میدن میخوری ک خیلی خیلی شیرینه ولی طعم بدی نداره بعد ی ساعت باز آزمایش خون میدی بعد باز بعد ی ساعت دیگه هم ی آزمایش خون دیگه میدی

عزیزم باید ۸الی ۱۰ ساعت ناشتا باشی چیزی بجز آب نخوری بعد بری ازت یبار خون میگرن بعد یک شربت میدن میخوری دوباره خون میگرن بعد یکساعت هم یکی آخری رو میگرن

سلام عزیزم اول ناشتا خون میگیرن آزمایش ادار هم داره بعد در عرض 5دقیقه باید پودری که میدن رو با آب قاطی کنی بخوری بعد یک ساعت که از آزمایش خون اولت گذشت دوباره ازت خون میگیرن ویک ساعت بعد باز دوباره خون میگیرن یعنی 3بار خون میگیرن

سلام عزیزم اول خون ادرار بعد شربت میخوری بعدش دوباره خون

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری