نه بابا بزرگش میکنن الکی
والا شربته خیلی هم خوشمزه بود .
منم دادم ازبس گفته بودن انقدر ترسیدم میگفتم حتما حالم بد میشه ولی شربتش خوشمزه بود من ثابت نشسته بودم تحرک نداشتم و جای خنک هم نشسته بودم ۳بار خون دادم تموم شد رفت الکی بزرگش کردن
واسه من ک بد بود بالا اوردم
فقط سعی کن صبح زود بری که مراحل اخرش نمونه برا وقت ناهار که خیلی گشنه ات شه
من امروز دادم فقط باید سه بار خون بدی و یک محلول شیرین بخوری که زیاد بد نیست
راحته فقط دسشویی زیاد رفتم خستم کرد
نه اصلا بدنیست همش الکی جومیدن
اره واقعا بده🥲🥲🥲
ببین عزیزم یه قوطی هست که توش پودره بعد تا نصفه بیشتر ابش میکنی و کاملا ترکیبش میکنی تا حل شه بعد میبینی رنگ شربت پرتقال شد بعد که میخوری می بینی داری شربت پرتقال میخوری که خیلیم خوشمزه س من که تو یه دیقه تموم کردم ولی مثل اینکه باید تا ده دیقه همشو تموم کنی ، بعد هم هر یه ساعت یه بار باید خون بدی از من سه بار خون گرفتن همینو تمام یه ازمایش ادرار هم البته هست . که بهتره شب قبل ازمایش مواد شیرین و نشاسته دار نخوری .
اصلا هیچی نیست😕 الکی استرس و نگرانی به خودت راه نده
نه اصلا اینجوری نیست فقط زمانبر همین
اصلا بد نیس، فقط تو سه مرحله خون میگرفت تو فاصله یک ساعت بی حال شدم
از نظر من که خیلی خوشمزززه بود شربتش😂😁 فقط اگر سعی کنی بعدش جایی دراز بکشی هیچ مشکلی برات پیش نمیاد عزیزم
اصلا بد نی عزیزم
فقط سعی کن تنها نری، گوشیو نگاه نکنی که حالت تهوع نگیری و تو محیط خیلی گرم نباش همین
نه خیلیم راحته استرس نداشته باش
اتفاقا چون از شب قبل ناشتا هستی شربته خیلی میچسبه شیرین هم هست
فقط آب خنک ببر با خودت
بعد از هر دفعه ک خون میدی یکمی بی حال میشی شاید تهوع هم بگیری ولی میشه تحمل کرد زیاد تحرک نداشته باش بینش
من دیروز ازمایش دادم ی نوشیدنی خنک بهمون دادن انقدم خوشمزه بود😂
فقط گشنگی اذیت میکنه
نه خیلی بد نیس تو تاپیکا من برو همه نوشتن تجربه هاشونو حالت تهوعشه ک خیلی اذیت کنندس😐😂
والا من رفتم خوردم اصلا هم بد نبود خیلی همخوشمزه بود
سلام نه اصلااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.