خانما شرایط ازمایش گلوکز چطوریه ناشتا باید برم ؟

۲ پاسخ

۸ ساعت ناشتا باش صبحش هیچ قرصی هم نخور
میری اول خون ناشتاتو میگیرن بعد بهت یه محلول شیرین میدن میخوری یک ساعت صبر میکنی خون میدی من ۴ بار طی ۴ ساعت خون دادم باز بستگی داره برات چند مرحله نوشته باشه دکترت
اگر آزمایش ادرار هم داری که حتما قبل خوردن محلول ادرار بده چون برای ادرار باید ناشتا باشی

اره.۱۰ الی ۱۲ ساعت باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری