آزمایش گلوکز
جوابش چطوریه
زیاده مگه ن😭

تصویر
۵ پاسخ

چند روز طول کشید اومد جوابش

اره بالاس قندت. ولی نگران نباش دکتر بت قرص میده اوکی میشی

من هنوز نرفتم از چند هفته تا چند هفته وقت هست من فردا میشم ۲۵ هفته

خوبه ی ساعت و دو ساعته
فقط ناشتات بالاعه

ناشتات بالاس احتمالا بت میگ رژیم بگیری یا قرص بده

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانلی و ملورین🩷🩷 مامان مانلی و ملورین🩷🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد