جواب آزمایش گلوکز رو گرفتم
خوبه جوابش؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ناشتا خوبه بعد صبحانت خیلی بالایه بعد ناهارت هم لب مرزه احتمالا قرص متفورمین میده بهت و میگه رژیم رو رعایت کن

یک ساعته هم بالاس

قند یک ساعتت بالاس
دوساعته هم نزدیکه مرزه

بفرس واسه هوش مصنوعی بله بت میگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد