روند ازمایش گلوکز چطوریه؟چطوریه؟

۳ پاسخ

۸ساعت ناشتایی، صبح مرحله اول خونگیری، بعد آزمایش ادرار،بعد نوشیدن محلول خوشمزه، یک ساعت بعد مرحله دوم خونگیری، یک ساعت بعدشم مرحله سوم

اول ازت خون میگیرن باید ناشتا باشی یعنی چیزی نخوری
بعد گلوکز میدن میخوری بعد گلوکز دوبار با فاطله ی یک ساعت یک ساعت خون میگیرن

اول ناشتا ازمایش خون و ادرار میدی
بعد بهت پودر میدن با اب قاطی میکنی میخوری در عرض ۵ الی ۱۰ دقیقه باید بخوری ، یک ساعت بعدش ازت خون میگیرن و باز یک ساعت بعدش ،معمولا سه مرحله داره

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری