۳ پاسخ

من شام سبک خوردم.از ۱۲ شبم چیزی نخوردم فرداش ۸ و نیم رفتم آزمایشگاه.اونجا اولش آزمایش خون گرفتن بعد اون مایع شیرین و خوردم و به فاصله دو ساعت دو بار دیگ خون گرفتن

۸تا۱۲ساعت ناشتا

عزیزم درخواست میدی😍❤️

سوال های مرتبط