۵ پاسخ

آزمایش من محلول شیرینه رو نداشت
ی خون و ادرار ناشتا بود گفت برو صبحونه بخور دو ساعت بعدش بیا ۱۲ ناهار بخور دو ساعت بعدش بیا ۶ شام بخور ۲ ساعت بعدش بیا
این فرقش با آزمایش گلوکز و محلول شیرینه چیه ؟

۱۰ شب دیگ چیزی نخور

۸ تا ۱۰ ساعت قبل آزمایش چیزی نخور عزیزم..
آب اوکیه بخوری

شام یه چیز سنگین بخور که تا صبح سیر بمونی من مرغ و برنج خوردم
ز ۱۰هیچی نخور که صبح زودم بری ازمایشگاه مثلا ۷
تا صبح میتونی اب بخوری یا بین خونگیری
بعدشم صبح یه خون و ادرار ناشتا میگیره ازت بعد بهت پودر میده
خانم ازمایشگاهیه بهم‌گفت با اب خنک قاطیش کن و اروم اروم بخور که حالت بد نشه
بعد از اخرین قلوپ که خوردی ساعت میگیری یک ساعت یک ساعت تا ۳بار ازت خون میگیره
من ۷ رفتم ۷ونیم خوردم
۸ونیم ۹ونیم ۱۰ونیم خون گرفت
یه لقمه هم‌گرفتم برای برگشتن بخورم

از 12ب بعد
ک حداقل 8تا 10ساعت ناشتا باشی باید

سوال های مرتبط