خانما آزمایش گلوکز دقیقا چطوریه ؟!

بارداریخ

۴ پاسخ

اول ازمایش ادرار میری بعد ی خون ازت میگره و بعد ی بطری پودر بهت میده با ی بطری اب سرد مخلوط کن اون خوردی ارت سه مرحله خون میگرن هر ی ساعت . تمام برامن اینطور بود البته من بهداشت دادم و رایگان برام انجام شد با بیمه سلامت حالا شما رو نمیدونم

خون میگیرن ازت عزیزم و یه پودر هم بهت میدن بخوری مزه شربت پرتقال میده ولی خیلی شیرین تر

حتما با خودت آب سرد تگری ببر
وگرنه خوردنش سخته

یه پودره بهت میدن باید اب خیلی خنک با خودت ببری بریزی تو بطری تکون بدی کامل حل شد تو ده دقیقه بخوری مزه اش شیرینع یکم سخته خوردنش

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری