سلام مامانا آزمایش گلوکز چطوریه ؟ چقدره هزینش و برای چیه ؟

۸ پاسخ

من 740 دادم آزاد بری بهداشت شاید رایگان باشه

برای اینه که خدای نکرده دیابت بارداری نگرفته باشی شب قبلش باید شام سبک بخوری 10 تا 12 ساعت ناشتا باشی اول ازت خون میگیرن و ادرار بعد یه بطری پودر بهت میدن با آب خنک قاطی کنی بخوریتوی ده دقیقه 1ساعت بعد خوردنش خون میگیرن باز دوساعت بعدش خون میگیرن

سلام من امروزرفتم سوال کردم آزمایشگاه شخصی آزاد۱میلیون و۶۰۰
بیمارستان ازاد۶۰۰ بابیمه۲۰۰تا۳۰۰

من دیروز دادم 9۰۰ و خورده ای شد
۸ تا ۱۰ ساعت هم ناشتایی میخواد
چون سه ساعت طول میکشه ناشتایی زیاد باشه حالت بد میشه

شام سبک بخور بعد از شام دیگه چیزی نخور بجز آب تا قند را بالا نبره باید 12ساعت بگذره از ناشتایت وگر نه قند اشتباه میشه

من ازمایشگاه دادم با دفترچه بیمه رایگان یکیش126هزارازاد

ازاد نمیدونم یدفه رفتما ولی یادم نی ولی اگه بهداشت واست بنویسه رایگانه فک کنم

برای اینکه ببینن دیابت بارداری نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری