من 740 دادم آزاد بری بهداشت شاید رایگان باشه
برای اینه که خدای نکرده دیابت بارداری نگرفته باشی شب قبلش باید شام سبک بخوری 10 تا 12 ساعت ناشتا باشی اول ازت خون میگیرن و ادرار بعد یه بطری پودر بهت میدن با آب خنک قاطی کنی بخوریتوی ده دقیقه 1ساعت بعد خوردنش خون میگیرن باز دوساعت بعدش خون میگیرن
سلام من امروزرفتم سوال کردم آزمایشگاه شخصی آزاد۱میلیون و۶۰۰
بیمارستان ازاد۶۰۰ بابیمه۲۰۰تا۳۰۰
من دیروز دادم 9۰۰ و خورده ای شد
۸ تا ۱۰ ساعت هم ناشتایی میخواد
چون سه ساعت طول میکشه ناشتایی زیاد باشه حالت بد میشه
شام سبک بخور بعد از شام دیگه چیزی نخور بجز آب تا قند را بالا نبره باید 12ساعت بگذره از ناشتایت وگر نه قند اشتباه میشه
من ازمایشگاه دادم با دفترچه بیمه رایگان یکیش126هزارازاد
ازاد نمیدونم یدفه رفتما ولی یادم نی ولی اگه بهداشت واست بنویسه رایگانه فک کنم
برای اینکه ببینن دیابت بارداری نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.