۳ پاسخ

من 720 شد خون و ادرار بود

نوبل ،برادران، اریترون.من برادران رفتم تکمیلی داشتم چیزی نگرفت.کلا با چکاپ ۷۰۰ تومن اینا شد

تکمیلی داری؟اریترون و نوبل خوبه تکمیلی داشته باشی چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری