مامانااسترس پس فرداگرفته آزمایش قندبارداری

۴ پاسخ

گفتن پودرقندجدا بخربیار.چه قیمته

ج میدونم هی میگن استفراقش میکنی فلان

خوهمین که منم‌تندتنددلم ضعف میره

استرس نداره که😐😐آنقدر راحته اون کلوگز که میخوری هم خوشمزه مزه سن ایج میده🤭با آب خنک قاطی کن خیلیم خوبه فقط بدی که داره آدم باید چند ساعت دوساعت گشته بمونه همین

سوال های مرتبط

مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان آقا ریزه مامان آقا ریزه ۸ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی