خانوماازمایش قندبارداری کدوم هفتس ازمایش گلوکز؟

۸ پاسخ

من فردا میخوام انجام بدم

من ۲۶ هفته رفتم

هفته ۲۶

من ۲۴ انجام دادم

۲۴ تا ۲۸ ولی بعضیارو دکتر زودتر میگه من زودتر انجام دادم

من امروز انجام دادم

از ۲۴ هفته تا ۲۸
ک بهترین زمانش ۲۴ هفته هست

بستگی به دکترتون داره معمولا بین ۲۴تا ۲۸هفته میفرستن

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری