سلام خانوما
آزمایش دیابت چند هفتس؟

۶ پاسخ

۲۴ تا ۲۸

بهترین تایمش ۲۴ تا ۲۸
زودتر بده اگه خدانکرده مشکلی هست بدونی زودتر

از ۲۴هفته تا ۲۸هفته میتونی انجام بدی
من ۲۴هفته انجام دادم

ظ۲۴ تا ۲۸ هفته، من که این هفته ی گذشته دادم

۲۶ الی ۲۸ هفته باید انجام بشه

۲۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان شایان مامان شایان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی