۳ پاسخ

من گذاشتم دوسالگی
بردم اتلیه وکیک خانوادگی

بنظرم فینگری خوبه.
من اینجوری بیشتر دوستدارم تا پلو خورشت اینا

میتونی چلو پلو بار کنی
میشه هم سالاد و ساندویچ
بستگی به سبک مهمونی و مهمانانت داره
من برگردم عقب سالاد ساندویچ میدم
خیلی سخته پذیرایی با بچه کوچک
بخوای دیس برنج بکشی و و....

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی