من گذاشتم دوسالگی
بردم اتلیه وکیک خانوادگی
بنظرم فینگری خوبه.
من اینجوری بیشتر دوستدارم تا پلو خورشت اینا
میتونی چلو پلو بار کنی
میشه هم سالاد و ساندویچ
بستگی به سبک مهمونی و مهمانانت داره
من برگردم عقب سالاد ساندویچ میدم
خیلی سخته پذیرایی با بچه کوچک
بخوای دیس برنج بکشی و و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.