امروز تولدش هست قصد نداشتم بگیرم اما همین الان به همسرم گفتم کیک و کلاه براش بگیره شام درست کنم با پیتزا برای فینگر فود چند تا عکس یادگاری براش بمونه
والا نوبت آتلیه گرفتم خودم میبرمش...
انشاالله بعد واکسنش تولد خانوادگی براش میگیرم
یه تولد خانوادگی گرفتم و بردم آتلیه عکس گرفتیم
هیچی قراره با لباسش آشنا بشه ببرم آتلیه
هیچ کاری نکردم اصلا شرایط خوب نبود اسباب کشی هم داشتم
انشاءلله دو سالگی جبران میکنم برا پسرم
امروز تولد کیهان باباشم شیفته نمیرسم کیک بخرم شاید فردا یه کیک خریدم با داداشش شمع فوت کنن😅
دراصل بردمش آتلیه
یکی از مامانا اینو گذاشته بود منم میخام این مدلی بگیرم
دغدغه منم هست گوگلم و اینستا هم نیست ایده بردارم امیدوارم تا تولدش نتا وصل شه 😢
ما که اومدیم شهرستان
بردم اتلیه فقط عکس انداختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.