۵ پاسخ

من تولد نمیگیرم چون دخترم از شلوغی بیزاره میدونم اذیتم میکنه ۳تایی جسن میگیریم و میبرم عکاسی

اینم شام تولدش

تصویر

نما جلو

تصویر

تولد پسرم

تصویر

گیفتا تولدش سفارش داد باکلاهش
عکاسی بردمش
توخونه هم جشن میگیرم شبم شام

سوال های مرتبط

مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی