یکم زیاده ولی اصلا جای نگرانی نیس
چون شیر خودت رو میدی
شیر خشک بهش میدی
نه بابا بچه خوبه وزن تولدش زیاده با خودش باید مقایسه کنی بعدا لاغر میشه الان روی نمودار بود ؟ یا بالاتر بود؟
شیر خشک چی میدی؟
نه بابا اونجوری خب بچه گشنه میمونه بچه ها به غذا بیفتن کم کم وزن کم میکنن عزیزم
نه دختر منم همینجوری بود دقیقا
نگران نباش بعدا کم میکنن توی دندون و راه رفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.